Nabídka spolupráce

Fotbal je jedním z nejrozšířenějších a nejpopulárnějších sportů na světě. V České republice je fotbal nejoblíbenějším sportem, členská základna FAČR má 300.000 členů. FC ZBROJOVKA BRNO je nejoblíbenější moravský klub s více než 440 000 fanoušky v České republice, ale také s mnoha fanoušky na Slovensku a po celém světě. Mnoho významných společností využívá partnerství s FC ZBROJOVKA BRNO pro své marketingové účely, využívá reklamní plochy a chce se prezentovat v emocionálním prostředí, kde se radost potkává s nadšením i smutkem.

Jaké jsou důvody pro sponzorství v FC ZBROJOVKA BRNO:

  • fotbal je v České republice sport číslo jedna a FC ZBROJOVKA BRNO je fotbalovou jedničkou na Jižní Moravě
  • fotbal dosahuje nejvyššího národního i mezinárodního pokrytí v TV - fotbal je celoročně dominantním tématem v denním tisku, denně nové příběhy a zajímavé momenty, přičemž klub FC ZBROJOVKA BRNO pravidelně získává pozornost a mediální prostor všech médií v zemi
  • fotbal zajišťuje kontinuitu v průběhu celého roku
  • fotbalové sponzorství je kvantitativně a kvalitativně předvídatelné a měřitelné
  • fotbal apeluje na všechny sociální skupiny diváků- fotbalové sponzorství je významnou image pro každou společnost a zápasy FC ZBROJOVKA BRNO jsou společensky velmi významnou událostí

V případě vašeho zájmu o spolupráci nás, prosím, kontaktujte na e-mailové adrese led@fczbrno.cz

poslední novinky

Posezónní slevová akce ve Fanshopu!
Ostatní
09.06.2023 | Martin Lísal

Posezónní slevová akce ve Fanshopu!

B r n o - V oficiálním zbrojováckém Fanshopu jsme pro vás nachystali speciální posezónní slevovou...
U15: Mistři! Zbrojovka porazila Sigmu a ovládla svou soutěž
Mládež
09.06.2023 | Martin Lísal

U15: Mistři! Zbrojovka porazila Sigmu a ovládla svou...

B r n o - Pořádné drama na závěr moravskoslezské ligy starších žáků! Tým U15 se utkal o titul s...
U14: Kanonáda na závěr!
Mládež
09.06.2023 | Martin Lísal

U14: Kanonáda na závěr!

B r n o - Starší žáci (U14) se s nadstavbou moravskoslezské ligy rozloučili stylově. Už v roli...