Společnost Carvago se stala partnerem Zbrojovky Brno

Před blížícím se startem nového ročníku Chance Národní ligy pokračuje Zbrojovka v představování nových partnerů, kteří spojili své jméno s brněnským fotbalem. Jedním z nich je technologická společnost Carvago, online platforma zabývající se koupí a prodejem ojetých aut.
Carvago vstoupilo na trh v roce 2020 jako technologický startup s revoluční službou v segmentu ojetých vozů. Spustilo největší online platformu pro nákup ojetých vozů v rámci celé Evropy, a to včetně veškerých souvisejících služeb. Společnost působí ve třinácti evropských zemích a postupně expanduje do dalších států. Carvago svým koncovým zákazníkům ročně doručí téměř 8 000 automobilů.
„S managementem Zbrojovky sdílíme stejné pohledy na to, jak má fungovat moderní organizace, ať už korporátní nebo sportovní. Současně vnímáme, že ambice by neměly končit hranicemi Česka, ale naopak by měly jednoznačně směřovat do Evropy. My už máme expanzi úspěšně za sebou a teď chceme v této náročné cestě podpořit i Zbrojovku,“ řekl k novému partnerství jeden ze spoluzakladatelů startupu Pavel Svoreň.
Logo společnosti Carvago se bude od nové sezony vyskytovat na zadní straně dresu. Součástí spolupráce budou i jiné marketingové aktivity.
„Jsme rádi, že jsme se dohodli s dalším silným partnerem, který spojil své jméno s naším klubem. Vážíme si toho, že i ve druhé lize se nám daří domlouvat oboustranně výhodné spolupráce,“ dodal generální manažer Zbrojovky Jan Mynář.