Juniorka vstoupila do sezóny výhrou v Olomouci

Juniorka vstoupila do sezóny výhrou v Olomouci

O l o m o u c - Junioři Zbrojovky vstoupili do posledního ročníku Juniorské ligy výhrou na hřišti Sigmy Olomouc. V duelu tradičních rivalů rozhodl první poločas, v němž skóroval dvakrát Martin Zikl a jednou Tonda Růsek.

Duel byl tak trochu reprízou napínavých bitev z minulé sezóny dorostenecké ligy - za domácí nastoupilo sedm hráčů ročníku 1999, zatímco za hosty osm.

Do prvních šancí se v utkání dostala Sigma, Baďura dokonce dopravil míč do sítě, ještě předtím byl ale máván ofsajd. Zbrojovka se začala zastřelovat po čtvrthodině hry a krátce poté přišel i první gólový moment. Marek Mach vysunul povedenou přihrávkou Martina Zikla a ten otevřel skóre utkání.

Ve 26. minutě se pak dostali ke slovu další hráči širšího kádru "áčka". Antonín Růsek se po příhře od Jambora krásně opřel do míče a ranou z dvaceti metrů překonal Mandouse. A snová čtvrthodina byla dokonána v momentě, kdy domácí obrana odvrátila míč jen k Martinu Ziklovi, který pohotově zvýšil na tříbrankový rozdíl.

Ještě v závěru půle vytasil skvělý zákrok Halouska, který poprvé kapituloval až v 70. minutě, kdy jej překonal Matoušek. Další šance oba soupeři nevyužili a Brňané tak z Hané vezou domů všechny body za výhru 3:1.

Richard Dostálek: "V utkání jsme byli o fous lepší, ale o sto procent úspěšnější v zakončení. Zatímco my dali tři branky, vzadu nás podržel Halouska, který dvě gólové šance zneškodnil. Co se týče ofenzivních hráčů z kádru áčka, dokázali se prosadit a měli i další šance. Těší nás, že se nám povedlo vybojovat na úvod soutěže cennou výhru. Naším hlavním cílem je hrát dobře a vyhrávat i nadále."

Deneme bonusu veren siteler Deneme Bonusu Bonus Veren Siteler Deneme Bonusu Veren Siteler casino siteleri Deneme Bonusu Deneme Bonusu Veren Siteler 2025 Deneme Bonusu Veren Siteler Yeni Deneme Bonusu Deneme Bonus Veren Siteler Deneme Bonusu Veren Siteler Deneme Bonusu Veren Siteler Bonus Veren Siteler Deneme Bonusu Veren Siteler deneme bonusu veren siteler