Pivovar Moravia je dalším novým partnerem Zbrojovky Brno

FC Zbrojovka Brno oznamuje spolupráci s Pivovarem Moravia. Uzavření smlouvy s významným moravským výrobcem piva představuje další důležitý krok klubu v budování silného partnerského zázemí před novou sezonou.
„Partnerství se Zbrojovkou Brno je pro náš pivovar zcela zásadní událostí. Vnímáme jej jako ocenění naší práce, ale zároveň i jako velký závazek. Jsme hrdí na to, že jsme součástí spojení dvou ryze brněnských značek tvořených výhradně domácím kapitálem, v našem případě čistě moravským,“ uvedl obchodní ředitel Pivovaru Moravia Aleš Karásek.
Pivovar Moravia byl založen v roce 1898 v Brně na Kotlářské ulici. Po obnově značky před devíti lety a přestěhování do nových prostor v Medlánkách se Moravia etablovala jako významný producent spodně kvašených piv. Dnes pivovar vyrábí 10 000 hektolitrů piva ročně.
„Moravia je značka, která má nejen v Brně velké jméno. Důležité pro nás bylo, že s námi Pivovar Moravia sdílí hodnoty, jako jsou tradice, poctivá práce a hrdost na Moravu. Jsme přesvědčeni, že tato spolupráce přinese radost fanouškům i spoustu nových příležitostí pro obě strany,“ doplnil generální manažer Zbrojovky Brno Jan Mynář.
Partnerství bude zahrnovat řadu marketingových aktivit, společné projekty i novinky v občerstvení na stadionu. Součástí spolupráce je zařazení piva z Pivovaru Moravia do nabídky při domácích zápasech.
„Zbrojovku sleduji od roku 1973, kdy mě na stadion za Lužánkami přivedl dědeček. Měl jsem to štěstí zažít i jediný mistrovský titul v roce 1978 v Trnavě. Dnes cítíme, že se píše nová kapitola klubu, a chceme být u toho. Věřím, že k úspěchům přispějeme tím, co umíme nejlépe,“ dodal Aleš Karásek.